Jumaat, Ogos 14

KERANA BUDI AKU JATUH HATI..

Inilah hakikat sebenarnya yg perlu semua org tau....

KERANA BUDI AKU JATUH HATI

mcm lagu kan...

spring....



Tak...ini bukan lagu...

tetapi kenyataan yg harus akui..

Permulaan yg sgt indah bg aku sebelum mengikat tali pertunangan..

segala2nya tampak mcm indah....

aku bermula sbg seorg yg daif...

tak punya apa2...

hnya sekeping hati yg sarat dgn penderitaan & kelukaan...



Salam perkenalan d hulurkan....

& d sambut dingin oleh aku...

keikhlasan & kejujuran seorg lelaki (mgkn utk mendekati seorg wanita)....

di tabur dgn segala sokongan & dorongan moral...

utk aku kembali bangun....

tak jemu2 wlaupon menerima cemuhan dr aku...

sehinggalah....aku bangun & tersedar...

terlalu bnyk budi yg di tabur membuat aku akhirnya jatuh hati....

& menyambut salam cinta dr nya....



Kini...setelah sekian lama...

Kerana budi juga aku terluka....

& kini aku tersedar...

yg aku bkn ikhlas mencintai dia sewaktu menerima dia hadir dlm hdup aku dlu..

tp kerana terikat dgn budi....



Tp semua tu tak penting bg aku...

sbb kini aku tau bahawa aku telah menrima dia seadanya dlm idup aku...

& sekaligus dia teristimewa dlm hati aku...

kerana itulah juga aku terikat oleh ikatan pertunangan ni....

apa yg penting kini...aku perlu mensyukuri atas segala kurniaNya pd aku....

TERIMA KASIH ATS SEGALANYA








Tiada ulasan:

Catat Ulasan