Selasa, Ogos 11

aku paste balik catatan aku yg lama.....

2009-08-09T21:44:47.426+08:00

Setelah 3 bulan bertunang bru skrg aku rasa....betulkah keputusan aku ni???hnya aku je yg boleh bg jwpn.....aku tak tau knp....knp ini yg aku terima setelah segala pengorbanan yg aku buat....knp stelah aku menjadi tunang dia...aku terasa seolah2 makin jauh...& kdg kala aku sdri tak tau d mana nilai aku d hati dia...adakah aku yg terlalu paranoid ???adakah salah bg aku utk mendapat tempat d hati nya?apakah ini dugaan yg ptt aku hadapi sbg syarat selepas termeterai nya perjanjian?rajuk yg berpanjangan...utk apa...aku pujuk hati sendiri... balik kg....tenangkan hati & perasaan....tp rajuk aku ke kg pon tak d hiraukan..aku teringat janji yg d tabur....tp setelah aku berada dekat d samping nya.... janji tu hilang....tggl janji kosong.....apakah semua ni?aku sendirian d sini.... d tmpt yg asing bg aku....mampu kah aku hadapi segalanya ini???terdetik rasa terkilan d hati...terluka krn ego seorg lelaki...airmata takkan mampu merawat luka & mencair kan ego lelaki...erm... salahkah aku??

2 ulasan:

  1. sabo la..setiap perkara ada hikmah..xperlu nk menyalahkan sesiapa..bersabar k...semua akan ok

    BalasPadam
  2. yes....
    betul...
    tp sesungguhnya aku terlalu lemah nak hadapi & terus bersabar.....
    tak tau smpai bila......
    aku harap sgt semua nya akn berakhir dgn indah....amin....

    BalasPadam